عشق من و تو
عشق من و تو


 

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...

گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...

گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت21:27---19 مهر 1390
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود...

قلم قشنگی دارین..

دوست داشتین به من سر بزنین.
مرسی از نظرتون وبلاگ شما هم زیباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,

|
 


من سعی دارم در این وبلاگ هر چیزی که باعث دلتنگی ام میشود را بنویسم

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

somayeh

 

مهر 1390

 

خداحافظ عشق من

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و تو و آدرس b.somayeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تنها عشق و وفاداری می ماند
تنهای تنها
EVERYTHING FOR EVERYONE
تک درخت عشق
اعترافات یک عکاس
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 12734
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

- پایان کد ساعت -->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->